FAQ – Veel gestelde vragen
- Zijn jullie het hele jaar geopend? Wij zijn van ongeveer 1 april tot 1 november geopend. De exacte datums verschillen per jaar.
- Hebben jullie seizoenplaatsen? Nee, wij bouwen onze seizoenplaatsen af. Hiervoor komen toeristische plaatsen voor terug.
- Zijn HUISDIEREN toegestaan? Honden, katten, vogels en andere huisdieren zijn NIET toegestaan. Ook niet als ze in een handtas passen of altijd in caravan/camper verblijven.
- Hebben jullie een restaurant? Ja, sinds 2023 is er Restaurant TIB met een kleine menukaart waar ook gasten met een allergie terecht kunnen. Er is ook een beperkte kaart voor vegetariërs. Het restaurant is donderdag tot en met zondag geopend voor ontbijt en diner.
- Verhuren jullie fietsen? Nee, wij verhuren zelf geen fietsen. Op 500 meter afstand is het centrum van Schoorl en daar vindt u Raat fietsverhuur.
- Zijn campers toegestaan? Ja, kleine campers tot 7 meter lengte (inclusief fietsendrager) zijn toegestaan op het gras. Heen en weer rijden met de camper is NIET toegestaan.
- Heb ik muntjes nodig voor de douche? Nee, de douches en warm water punten werken met een sensor. De douches zijn afgesteld op 5 minuten douchen met de mogelijkheid om tussentijds even te pauzeren.
- Mag de auto bij de tent/caravan staan? Nee, wij hebben een autovrij kampeerterrein. De auto staat op een parkeerterrein dat met camera’s is bewaakt. De auto mag alleen op het terrein om caravan of vouwwagen te brengen of te halen. Wij hebben bagagekarren om tent, bagage of boodschappen naar de plaats te brengen.
- Hebben jullie een winkel? De dichtstbijzijnde supermarkt ligt op 500 meter van de camping, wij hebben daarom geen eigen winkel.
- Is er een animatieteam? Nee, op de camping spelen kinderen buiten en met elkaar. De zandbak met speelkasteel is dé ontmoetingsplaats en spelen alle leeftijden met elkaar. In Schoorl en omgeving worden veel activiteiten voor kinderen georganiseerd en kunnen kinderen zich heerlijk in de natuur of op het strand uitleven. Check de activiteitenkalender in onze Camping app.
- Mag ik gasten ontvangen? Ja, u kunt gasten ontvangen. Daggasten hoeven niet aangemeld te worden. Als gasten/logees blijven slapen moeten ze op de dag van aankomst aangemeld worden. Komen de gasten met de auto? Zij kunnen parkeren op ons tweede parkeerterrein op 200 meter van de camping. Tegenover Voorweg 43.
- Hebben jullie een locatie waar ik binnen kan koken? Nee, nog niet.
- Is er een ruimte waar fietsers of wandelaars kunnen schuilen bij regen? Nee, nog niet.
- Verhuren jullie huisjes? Nee, de kampeerhuisjes op ons terrein zijn privé-eigendom van onze gasten en worden niet verhuurd.
- Is het kampeerterrein geschikt voor minder validen? Ons terrein is toegankelijk voor gasten in een scootmobiel/rolstoel, zij moeten nog wel kunnen staan en een paar passen kunnen doen. Wij hebben een toilet met beugels en een ruime (familie)ruimte waar men met een rolstoel in kan. Er is geen MIVA ruimte.
- Mag ik een vuurkorf gebruiken? Nee, open vuur is NIET toegestaan.
- Mag ik barbecueën? BBQ op elektra of gas is toegestaan. BBQ op kooltjes en wegwerp BBQ’s zijn NIET toegestaan.
- Is er WiFi aanwezig? Ja, wij hebben WiFi Free en Premium. WiFi Free is gratis en bedoeld om e-mail te lezen en een berichtje te sturen. WiFi Premium is betaald en is sterk genoeg om TV te kijken, streamen en gamen.
- Wanneer kan ik boeken voor volgend jaar? In de eerste week van januari starten wij met online boekingen voor het komende seizoen. Telefonisch en per e-mail zijn wij vanaf half februari bereikbaar.
- Hoe vaak sturen jullie een nieuwsbrief? Wij sturen één keer per jaar een nieuwsbrief in december. Hierin blikken wij terug op het afgelopen seizoen en worden de wijzigingen en boekingsmogelijkheden voor het nieuwe jaar bekendgemaakt. Wilt u deze nieuwsbrief wel of niet ontvangen? Meld u aan in uw gastomgeving of bij de receptie.